My Power4you

FAQ Sitemap Contact

Watchtwoord vergeten

    1. U hebt al een klacht ingediend bij de leverancier die door Power4you geselecteerd werd, hetzij:

    • per brief naar Colasse SA Rue Puits Marie 79 - 4100 Seraing
    • per email

    2. U hebt van Colasse geen antwoord gekregen binnen een termijn van 10 werkdagen ?

    3. Het ontvangen antwoord biedt u geen genoegdoening?

    4. U bent een klant in de betekenis zoals bedoeld in de wet op de marktpraktijken en consumentenbescherming, te weten: elke natuurlijke of rechtspersoon die voor doeleinden zonder enig professioneel karakter goederen of diensten verwerft of gebruikt die op de markt gebracht werden?

    5. U bent een klant van Power4you?

    6. De zaak werd niet bij een gerechtelijke instantie ingeleid?

    7. Er is niet al eens een gerechtelijke uitspraak gedaan over het geschil?

    Als aan deze voorwaarden voldaan is, kunt u uw klacht indienen.
    U kunt dat dan doen, hetzij:

    • Door ons een brief te sturen op het volgende adres:
    • TRADE4YOU, Rue Brunehaut 17, B-7022 MESVIN
    • Door contact op te nemen:
    • Per telefoon op het nummer 0471/672027
    • Per e-mail

    Gelieve een kopie van de briefwisseling met de klachtenbeheerdienst van Colasse bij te voegen, alsook alle overige nuttige stavingsdocumenten (rekeninguittreksels, borderellen enz.) in verband met uw klacht.

    Gevogelte is mager vlees

    Documenten :


    Meer weten