De stookoliekosten slorpen elk jaar een steeds groter deel van ieders budget op. Al meer dan 4 jaar werkt onze partner aan de verlaging van de kosten door te onderhandelen over de prijzen via het principe van groepsaankopen.
Winst bereikt voor een bestelling van stookolie met Power4you
Elke week de tijd om deel te nemen aan onze gezamenlijke aankoop van stookolie en verminderen uw stookkosten !
Vergelijking tussen de officiële prijzen en onderhandelde prijzen
Elke week de tijd om deel te nemen aan onze gezamenlijke aankoop van stookolie en verminderen uw stookkosten !
Vergelijking tussen de officiële prijzen en onderhandelde prijzen
De stookoliekosten slorpen elk jaar een steeds groter deel van ieders budget op. Al meer dan 4 jaar werkt onze partner aan de verlaging van de kosten door te onderhandelen over de prijzen via het principe van groepsaankopen.
Winst bereikt voor een bestelling van stookolie met Power4you
Power4you, dat is een aanbieding die u een prijsvermindering garandeert die stabiel blijft in de tijd.
Elke week de tijd om deel te nemen aan onze gezamenlijke aankoop van stookolie en verminderen uw stookkosten !
Na ontvangst van ons aanbod, bent u vrij om uw bestelling te bevestigen. Word gratis en vrijblijvend!
De stookoliekosten slorpen elk jaar een steeds groter deel van ieders budget op. Al meer dan 4 jaar werkt onze partner aan de verlaging van de kosten door te onderhandelen over de prijzen via het principe van groepsaankopen.
Power 4 You, in samenwerking met Groupasol, stelt aan zijn leden voor om zich toe te voegen aan deze service om zo van de kortingen te genieten dankzij het effect van het aantal. Gemiddeld een reductie van € 98,6 winst tot 1.500 liter stookolie standaard
Neem deel aan onze groep inkoop komt in aanmerking voor de prijzen tot de laagste in de markt op uw stookolie bestelling.
Aangezien de Power4you-aanbieding voor iedereen bedoeld is, kunt u, als u geen lid bent van één van deze verenigingen of verbruikersorganisaties, de voordeelcode P4U010 gebruiken die standaard in het betreffende vak ingevuld staat.
Door u te registreren, gaat u ermee akkoord gebruiksvoorwaarden .
1. U hebt al een klacht ingediend bij de leverancier die door Power4you geselecteerd werd, hetzij:
2. U hebt van Groupasol geen antwoord gekregen binnen een termijn van 5 werkdagen (of 10 werkdagen in geval van een factuurbetwisting en in elk geval vóór de betaaldatum)?
3. Het ontvangen antwoord biedt u geen genoegdoening?
4. U bent een klant in de betekenis zoals bedoeld in de wet op de marktpraktijken en consumentenbescherming, te weten: elke natuurlijke of rechtspersoon die voor doeleinden zonder enig professioneel karakter goederen of diensten verwerft of gebruikt die op de markt gebracht werden?
5. U bent een klant van Power4you?
6. De zaak werd niet bij een gerechtelijke instantie ingeleid?
7. Er is niet al eens een gerechtelijke uitspraak gedaan over het geschil?
Als aan deze voorwaarden voldaan is, kunt u uw klacht indienen.
U kunt dat dan doen, hetzij:
Gelieve een kopie van de briefwisseling met de klachtenbeheerdienst van Groupasol bij te voegen, alsook alle overige nuttige stavingsdocumenten (rekeninguittreksels, borderellen enz.) in verband met uw klacht.
De oprichting van één onafhankelijke dienst voor Klachten en geschillenbeslechting draagt bij aan de efficiëntie van de geschillenbehandeling en zorgt voor meer transparantie en samenhang in de beslissingen.
De dienst voor Klachten en geschillenbeslechting van Power4you is een onpartijdige bemiddelaar die u een geschil met uw leverancier kan helpen oplossen.
De dienst voor Klachten en geschillenbeslechting formuleert een dwingend advies over het voorgelegde probleem.
Als u niet tevreden bent met de inhoud van dat advies, behoudt u nog altijd het volste recht om uw zaak voor de rechtbank te brengen.
Al wie op het aanbod van Power4you ingetekend heeft, kan op de dienst voor Klachten en geschillenbeslechting een beroep doen voor klachten die verband houden met een geschil met de leverancier.
De dienst voor Klachten en geschillenbeslechting komt maar pas tussen nadat u uw probleem schriftelijk voorgelegd hebt aan de dienst voor klachtenbeheer van de leverancier en voor zoverre dat dit probleem niet binnen een redelijke termijn opgelost is kunnen worden.
Er zijn twee gevallen waarin de dienst voor Klachten en geschillenbeslechting niet tussenkomt:
Als de consument met de leverancier niet tot een akkoord over een oplossing kan komen, kan hij zijn toevlucht nemen tot de dienst voor Klachten en geschillenbeslechting door een schriftelijke aanvraag in te dienen.
De consument moet dan duidelijke informatie over het geschil verstrekken aan de dienst voor Klachten en geschillenbeslechting.
Hij moet een kopie van alle briefwisseling met de leverancier, alsook een kopie van alle nodige of nuttige documenten overmaken.
De dienst voor Klachten en geschillenbeslechting bevestigt de ontvangst van de vraag en verzoekt indien nodig om aanvullende informatie.
Ook in dit stadium verloopt de hele procedure schriftelijk.
Naar gelang van de complexiteit van het probleem kan de afhandeling van het dossier enkele dagen tot meerdere weken duren.
Het inroepen van de dienst voor Klachten en geschillenbeslechting is helemaal gratis.
Aan de ene kant een vertegenwoordiger van de operator en aan de andere kant een vertegenwoordiger van Power4you.
De vertegenwoordiger van Power4you beschikt over een langlopende deskundige kennis op het gebied van de consumentenbescherming en staat garant voor de onpartijdigheid van de bemiddeling.
Klik hier als u een klacht wilt indienen.